Akasztottak temetője

Szabó Szilárd blogján láttam egy bejegyzést és pár remek fotót az Akasztottak temetőjéről. Sokszor eljártam Csíkszentsimon és Csatószeg közötti huzatos senkiföldjén árválkodó sírkövek előtt, de mivel nem ismertem történetüket, nem szakítottam időt rá, hogy megálljak egy fotó erejéig. Az említett képek vittek rá, hogy végül kis kerülővel meglátogassam a helyet, sajna nem éppen ideális fényviszonyok között. És mivel a gugli a barátunk, hamar összeállt a hely története: KATT IDE ÉRTE.

IMGP0027res IMGP9988res IMGP0024res

10 megjegyzés:

f. l. írta...

Nekem tetszik a sorozat! A másodikat jól megvilágítottad!

Várday Béla írta...

Hát a hétvégén, ha lesz egy kicsi rossz idő, akkor én is meglátogatom.
Jók lettek!

Kozma Erzsébet írta...

Beszédesek a képek. A linkelt olvásmány pedig tanulságos.

Sipos Szabolcs írta...

Köszönöm nektek!
Béla, rossz idő ígérkezik. :)

moodaholic írta...

I have been looking for a cemetery like this for ever. You captured it very well!

Szabó Szilárd írta...

Szia Szabolcs!
Örülök, hogy én "sugalltam" a témát, mert igen szépen kidolgoztad! Tényleg érdekes és nincs is nagyon elérhetetlen helyen, érdemes többször kilátogatni oda.

Sipos Szabolcs írta...

Köszönöm, Szilárd!
Kíváncsi volnék, hogy még hány hasonló, múltunkhoz és kultúránkhoz tartozó elveszett/elfelejtett hely található vidékünkön ...

Névtelen írta...

Nagyon jó lett a sorozat, érdekes ebben a fényben. Én télen jártam ott, nagyon megfogott a hely
http://picasaweb.google.com/kateantonia/Tel2010#5441119457106890610

Sipos Szabolcs írta...

Megnéztem a képet, és az egész galériádat. Remek fotók!
Örvendek, hogy írtál, Antónia!

Sipos Szabolcs írta...

Thank you for your visit, moodaholic!
It's in Transylvania, Romania.

Megjegyzés küldése