Kreatív blogger lennék?

dij_-_kreativ_blogger
Kreatív blogger vándordíjat kaptam Ács Zoltántól, köszönet érte. De bizony nem jár ingyen az elismerés, a kötelességek teljesítése nem kis fejtörést okozott. Meggondolva viszont, hogy így legalább újra feléled téli hidegekben befagyott blogom, megérte foglalkozni vele.

Tehát:

A díjjal kötelességek is járnak:
- a díjat meg kell köszönni 
- a logót ki kell tenni a blogra
- be kell linkelni akitől kaptam
- tovább kell adni 7 bloggernek
- be kell linkelni őket
- értesíteni kell őket a díjról
- és el kell árulni magamról hét dolgot.

Nehéz volt kiválasztani hét bloggert azok közül, akiket követek, de kizárva azokat, akik már kitették a blogjukra a díjat, kissé könnyebb lett a dolog. Akiknek én továbbadom a vele járó kötelezettségekkel együtt a díjat, azok:

Antal Levente
Ardai Attila
Gábos Szilárd
Káté Antónia
Kósa István
Teutsch Alpár
Vass Lehel
 
Magamról pedig:
1. Mindenem a családom.
2. Lusta vagyok, állandó biztatásra van szükségem.
3. Nem szeretem a gyümölcsleveseket.
4. Imádom a jó sci-fit, regényben vagy filmben egyaránt.
5. Két éve letettem a cigit, azt hittem az volt a legkomolyabb szenvedélyem…
6. …kiderült, hogy az édességekről nehezebb leszokni.
7. Szeretek főzni, de … lásd 2. pont.

És mivel ez egy fotóblog, nem hagyhatom fénykép nélkül ezt a bejegyzést sem.

SZAB4914res
Balázs(ok)

8 megjegyzés:

F.K.L. írta...

Gratulálok hozzá!

Teutsch Alpár írta...

Örvendek,hogy visszatértél.
Nagyon megtisztelő, hogy nekem is továbbadod a díjat. Köszönöm szépen.
Én pedig megosztom azokkal a blogerekkel akiket követek. Így megint visszajön a díj.
Szép fényeket!

Antal Levente írta...

Köszönöm a megtiszteltetést Szabolcs!

Szabó Szilárd írta...

Rég hiányolunk, Szabolcs! S reméljük, már leporoltad az üvegeidet!

Antónia írta...

Én is köszönöm itt is. A fotó is nagyon tetszik.

Ottis írta...

Még szép, hogy kreatív vagy! Gratulálok a díjhoz, megérdemled :-)

Sipos Szabolcs írta...

Én köszönöm, hogy látogatjátok blogomat (még ha kevés is rajta a látogatnivaló).

Vass Lehel írta...

Szintúgy köszönöm a megtiszteltetést akárcsak a többiek, persze a neved szigorúan felkerül a többi kreativ blogger címet ajándékozók közé. Élvezem mert lassan ez olyan lesz mind a hiresslgek sétánya Los Angelesben.
De hát nekünk is kell valami ha már itt élünk, mert ezt is az ember egy fajta elismerésnek veszi.
Ugyhogy köszi még1Xer.
Üdvözlettel, Lehel

Megjegyzés küldése